njb23.pl

Aktywny wypoczynek – ryzyko kontuzji

Aktywny wypoczynek - ryzyko kontuzji

Później w 1912 roku, pod warunkiem Rosenwald fundusze dla programu pilotażowego obejmującego sześć nowych małych szkół wiejskich w Alabamie, które zostały zaprojektowane, zbudowane i otwarty w 1913 i 1914 roku i nadzorowane przez Tuskegee. Model potwierdzające udane, Rosenwald ustanowił Rosenwald funduszu powtórzyć go całego Południa. Program budynek szkoły był jednym z jego największych programów. Korzystanie z state-of-the-art planów architektonicznych pierwotnie sporządzone przez profesorów w Tuskegee Institute, Fundusz Rosenwald spędził ponad cztery miliony dolarów, aby pomóc budować 4,977 szkół, 217 domów nauczycieli oraz 163 sklepów budynków w 883 okręgach w 15 stanach, z Maryland do Teksasu. Rosenwald Fundusz stosowany system grantów i czarnych społeczności zebrała ponad $ +4,7 mln wspomóc budowę tych szkół, które stało się znane jako Rosenwald Szkół. Przez 1932, wyposażenie może pomieścić jedną trzecią wszystkich afroamerykańskich dzieci w południowej szkołach amerykańskich.

Aktywny wypoczynek - ryzyko kontuzji

Każda szkoła została założona w celu wytworzenia nauczycieli. Jednak absolwenci nieraz wrócili do swoich lokalnych społecznościach tylko znaleźć kilka cennych zasobów edukacyjnych szkół i do pracy w dużej mierze ze zubożałego południa. Aby sprostać tym potrzebom, poprzez zapewnienie milionów dolarów i innowacyjnych programów funduszy dopasowywania, Waszyngton i jego dobroczynne sieci stymulowane lokalnych wkład Wspólnoty do budowy małych szkół społeczności. Wszystkie te wysiłki ostatecznie ustalone i eksploatowane ponad 5000 szkół i środków pomocniczych dla dobra Murzynów na Południu w latach 19 i początku 20 wieku. Szkoły lokalne szybko urosła do wielkich źródeł wiele społeczności dumy i były bezcenną wartość dla rodzin afroamerykańskich w tych niespokojnych czasach w edukacji publicznej.

– autor artykułu