njb23.pl

Dlaczego warto nosic kask

Poza tym, jak to się mówi, „Jeśli nie traktują cię, to nie będą uczyć w porządku.” systemy szkolne Ameryki tryskała rasizmu i współpracował z instytucjami społecznymi w celu utrzymania nierówności strukturalne, które z góry ustalonych Czarny szans życiowych dzieci. Nawet dzisiaj szkolnictwo publiczne nie jest zobowiązana do przekazywania czarnych dzieci z naprawdę wysokiej jakości edukacji, naukowiec zamiast społecznej i politycy spędzili lata Blacks ładowania niższej inteligencji i ubogich wartościach edukacyjnych.

Im więcej edukacji masz więcej bogactwa ci mają zyskać, jednak nie ma praktycznie żadnego związku między narodami Czarnego poziomie bogactwa i ich doświadczeń edukacyjnych. W latach 1865 do 1895, czarnej obniżyć szybkość analfabetyzmu o 50% (z 98% do 48%). Po wojnie secesyjnej prawie 25 milionów imigrantów pochodzi z Europy, mniej więcej w takim samym tempie analfabetyzmu jako Blacks. W ciągu następnych 30 lat, Czarni ograniczyli wskaźnika analfabetyzmu dwukrotnie szybciej niż europejscy imigranci zrobił . W przeciwieństwie do tego, jak Europejczycy imigrantów osiągnąć edukacyjnie, przenieśli się w bogactwie, dochodów, wzmocnienia pozycji politycznej, społecznej akceptacji i odpowiedzialności biznesu. Sadze rozpoczęła się na dnie i są wciąż na dolnej obecnie. Nie było bezpośredniego związku między zdumiewającą Czarnej osiągnięcia i korzyści edukacyjnych.

Powodem zamrożenie awansu nie jest trudne do rozszyfrowania. Edukacja publiczna była głównie Euro-centric z niewiele ma informacji o Afroamerykanów. Jak Akbar (1998) zwraca uwagę, wykształcenie bez samowiedzy jest tylko trening, a ludzie, którzy zostali przeszkoleni może służyć tylko tych wykształconych ludzi, którzy byli ich trenerzy. [14]

Dane spisowe wskazane, dopiero w 1950, że Biały liceum absolwent zarobił ponad czarnym uczelni wyższych.

– autor artykułu